BÖYLEMİ OLMALIYDI...

Neredeyse hafta oldu. Yandı ve kendinden konuşturdu , unutuluyor yine . Elimizde kalan bir kaç değerden biri değilmi Haydarpaşa garı ? Ne çabuk unutuyoruz daha önceki değerleri , mesela Caddebostan iskelesini. Ne kadar panoramik ve keyifmiş Caddebostana vapurla gelmek,  o günleri yaşamayan bilmez ve ilgilenmez, kim kaldı eski Kadıköyden  geriye ? Koca koca binalar yapılıyor , her şey hatta sokaklar yenileniyor ama Caddebostan ve Suadiye iskeleleri ne oldu ? Neredeler ? Sahile dolgu fikrimi yıktı, yoksa tarihi sevmeyen zihniyetmi ? Caddebostan sahilinde cafe açılmış yeni, denize 30 metre  , kıyı dolgu alanı falan dinleyen kim. Deniz kenarında denize göremeyen bir millet varsa oda biziz herhalde, zaten oldum olası sevemedik denizi İstanbulu bile karadan fethetmedik mi ? Caddebostan muhtarı Selçuk Kutlu soruyordu geçenlerde Kimin o cafe diye ? Ne cafesi dedim, nerede ? Migrosun arkasındaymış , görmek bile istemiyorum. Ben iskelemi geri istiyorum, ıvır zıvıra para çok ama tarihe nedense yok.Tarih başkentiymişiz güya.

Hiç yorum yok: